Keresőoptimalizálás, SEO ár


KERESŐOPTIMALIZÁLÁS, SEO árak

Ma egy alapvető kérdés, hogy jó, jó,de mennyibe kerül!?

Avagy mennyibe kerül a SEO?

keresőoptimalizálás árak, SEO árakEz egy összetett, több tényezőtől függő kérdés, így megválaszolni sem könnyű, ahogy arra sem lehet válaszolni kapásból, hogy mennyibe kerül egy ház, vagy egy autó, vagy az az egyszerű dolog, hogy mennyiért visz haza a Taxi.
Mindegyikre lehet egy átfogó, magyarázó adatot mondani.
A pontos tények, feladatok, elvárások ismeretének hiányában ez csak vagdalkozás a számokkal.

Lehet ígérni ingyen, eredmény orientáltan, sávosan, vonzó köntösbe bújtatva és aztán elveszni az apróbetűs részekben, az opciókban.

Mivel ez egy fontos kérdés, mind a Megrendelő, mind az én számomra, így nem szeretnék Internetes ígérvényeket tenni, amiket aztán lehet meg és elmagyarázni, érteni és félreérteni…

A keresőoptimalizálás ár egy feladat függő adat, amit csak konkrétumok kölcsönös ismeretében lehet megbeszélni.
Nincs két azonos keresőoptimalizálási feladat, így nincs két azonos SEO ár sem…

Az ár ebben a pillanatban picit szoruljon háttérbe,

fontosabb, hogy mit várhat a SEO eredményeként?

A SEO célja, a lehető legtöbb látogató elérése, a weboldalra való eljuttatása.

Nyilván a feladattól, elvárástól függ, hogy mi várható el a keresőoptimalizálás eredményeként, milyen kérdésekre, milyen válaszokat tud adni a keresőoptimalizálási folyamat.

Más egy régóta létező oldal, egy újonnan létrehozandó oldal, vagy egy nem rég létrehozott oldal esetében az, hogy mit lehet és kell tenni, mit és ki csinál meg.

Egy biztos, fel kell mérni az adott témára a keresési szokásokat, a jelenlegi oldal teljesítményét a keresőben. Ezek ismeretében lehet kialakítani a további stratégiát.

SEO célEredmények, amiket a keresőoptimalizálás ad:

  • annak pontos felmérését, hogy jelenleg hogy teljesít az oldal a Google keresőben
  • pontos felmérése annak, hogy a célközönség mit keres a Google keresőben
  • annak felmérését, megfelelő-e a weboldal jelenlegi tartalma a keresési igényeknek
  • annak felmérését, hogy a weboldal megfelel-e a korszerű SEO követelményeknek

Javaslatok a SEO folyamat eredményeként:

  • javaslatot a megcélzandó témákra, területekre
  • javaslatot arra, mit kell tenni a weboldal megfelelő át, vagy kialakításához, amennyiben az szükséges
  • javaslatot arra, hogyan kell az egyes témákat, oldalakat megfelelően átalakítani
  • hogyan kell új tartalmakat létrehozni
  • hogyan kell egy újonnan induló oldal esetében felépíteni az oldalt

VÁLTOZÁSOK a keresőoptimalizálás eredményeként:

Az együttműködés eredményeként elvárható, hogy a SEO megfelelő megvalósítása esetén, a meghatározott területen a Google keresőben elérhető legjobb keresési helyezést érje el a weboldal.

Itt szinte mindenki az ELSŐ helyen való megjelenés elérését várja el.
A CÉL is ez.
De ennek megígérése felelőtlenség lenne.
Nem kizárólag az együttműködésünkön múlik, hogy az első hely elérhető-e…

Az IDŐ TÉNYEZŐ…

idő…nagyban befolyásolja a SEO eredményét.

Ez áll a feladatok megoldására szánt időből, hisz ahogy a bölcs mondás mondja, jó munkához idő kell,
azaz minden félnek kellő időt kell szánni a feladatok kifogástalan elvégzésére.

A másik idő tényező a Google és a célközönség reakció ideje a változtatásainkra. Ez már kevésbé múlik rajtunk, hetek, hónapok,míg az igazán várt változások bekövetkezhetnek. A tendenciák azért már viszonylag hamar érzékelhetőek.

Amit NEM OLD MEG a SEO

első helyA SEO nem ad el semmit, önmagában nem ez hoz több látogatót, többlet bevételt, hanem a weboldal amire eljuttatjuk a Látogatót.

Ha a látogató nem azt a tartalmat látja, amit gondolt, vagy várt,a jó SEO önmagában eredménytelen lesz.
A Google elhozza a látogatót, ha megfelelően optimalizálva van az oldal, de a keresőrobot hiába nyilvánítja oldalunkat jónak és hozza ki a keresési lista legelején, ha az Ember, aki a tényleges fogyasztó nem értékeli azt, nem tetszik neki, nem ösztönzi érdeklődésre, letöltésre, vásárlásra…

Keresőoptimalizálás, SEO ár

Fontos tényező egy weboldal megalkotása során, vagy keresési eredményeinek javításakor.

DE azt tanácsolom, ne az ár határozza meg, hogy kit választanak SEO szakembernek, választanak-e SEO egyáltalán valakit.

Szerintem ma az Élet számtalan területe igazolja nap mint nap, hogy nem biztos, hogy az olcsó a jó döntés, ahogy azt sem, hogy mindig a drágát kell választani, mert az a jobb.

Az árnál fontosabb kérdés, hogy mit kapunk a pénzünkért cserébe és mennyi idő elteltével.

Tapasztalatból mondom azt is, hogy a SEO-n nem biztos, hogy érdemes spórolni.
Nem érdemes azzal húzni az értékes időt, hogy megpróbáljuk magunk, vagy majd kialakul valahogy, mert szaktudás nélkül csak eredménytelen próbálkozás lesz amit tenni tudunk…

A szaktudás nélküli SEO az idő múlásával sem hoz gyakorlati eredményt, vagy legalábbis nagymértékben a szerencsén és a véletlenen fog múlni…
És ki bízná a bevételeit a szerencsére és a véletlenre???

Mitől működik a jó keresőoptimalizálás?